Як малювати крила?

Як малювати крила?

Малювати крила, це теж саме що малювати волосся коли ви робите це перший раз, здається, що це нереально, але це не так, т. к. існує безліч корисних прийомів. Перед тим як почати малювати, я завжди шукаю фотографії потрібного мені образу.

В даному випадку я переглянула купу фотографій птахів щоб трохи краще розглянути структуру пір’я і зрозуміти, який мені потрібен дизайн. Потім я зробила невеликий начерк щоб спробувати різні кольори. Коли я малюю крила, я думаю про них як про єдине ціле.

Я ніколи не малюю перо за пером, тільки як цілий елемент. Деталі я додаю пізніше, після того як закінчу зі світлом і формою. Робота над крилами як над єдиним цілим дозволить об’єднати їх, а також вбереже вас від поглиблення в зовсім дрібні деталі.

Крила також можуть відображати настрій персонажа або його позу: ви можете зробити це за допомогою кольору, або зробивши крила легше чи важче. Тут я хочу уникнути занадто чистого, ясного зображення вона не ангел, так що її крила будуть більше нагадувати крила птахів трохи брудні і старі. Для малювання крил і пір’я я зазвичай використовую дві кисті. Для основи та форми пір’я, я користуюся дуже м’якою кистю, яка дуже швидко дає зображенню ту легкість, яка мені потрібна.

Потім я використовую плямисту кисть для прорісовиванія деталей. Тепер давайте розберемося, як малювати крила і пір’я крок за кроком. Ваш начерк не містить деталі, але описує основні форми і кольору. 1. Основа

Я зазвичай починаю з базового начерку основної форми крил. Ще я роблю невеликий начерк на іншому шарі. За допомогою великої кисті я створюю основний образ і основу для майбутніх крил.

Не потрібно промальовувати деталі, просто виберіть основні кольори які в принципі такі ж, як кольори фону, і зафарбовуйте кольором великі області. 2. Ескіз пір’я Починаємо промальовувати перші пір’я, використовую ту ж кисть, що і в попередньому кроці.

Я досить часто перевертаю полотно горизонтально на цьому етапі щоб усунути найменші недоліки. Після того як основа готова, можна починати працювати зі світлом для цього я використовую той же колір, що і для фону. Як тільки ви закінчили з основною формою крил, переходимо до прорісовиванія пір’я. 3. Прорисовуємо деталі Тепер починається найцікавіше!

Наносимо колір пір’я, досить темний у країв і світліше біля основи крила Я знову використовувала кисть 1 і намалювала великі області кольору ще не час починати промальовувати деталі, це лише основа для майбутніх пір’я. Краї також повинні бути більш чіткими, тому зітріть деякі області і додайте побільше зеленого кольору, т. к. друге джерело світла (більше розмитий, ніж основний) впливає на вид крил. 4. Світло і тінь Їм не дістає обсягу, тому доведеться додати трохи контрасту. Вибираємо темно-зелений колір для тіней, і за допомогою кисті 1 затемнюємо середню область крила.

Також додамо ще трохи зеленого кольору від другого джерела світла на верхню частину крила. 5. Розумієте На цій стадії краще скористатися програмою Corel ainter, вона більше підходить для того, що ми збираємося зробити. Створюємо новий шар і за допомогою Шпателя (oil palette knife) злегка розмиваємо крило. Дотримуйтесь стрільцям як показано на зображенні щоб об’єднати пір’я і додати вашому малюнку рух і легкість.

Якщо на вашому комп’ютері не встановлена програма Corel ainter, ви можете скористатися фільтром Розумієте в русі (Motion Blur) у Photoshop з дуже маленьким значенням Зміщення (Distance) (близько 10 — 15 пікселів). 6. Удосконалення Надамо пір’ю побільше різкості. Не потрібно промальовувати кожне перо окремо, намалюйте лише кілька пір’я там, куди падає світло. Додайте побільше блакитного кольору і текстури за допомогою плямистої кисті.

Виконайте це кілька разів, потім продублюйте шар і встановіть режим М’який Світло (Soft Light) з низьким значенням непрозорості. Це додасть крилу додатковий об’єм.

ЗАМІТКА: — Режим екрану F Використовуйте цей ярлик для перемикання зі стандартного в повноекранний режим під час роботи. 7. Спецефекти Зітріть деякі області на краях пір’я для більшої реалістичності зображення.

Беремо плямисту кисть і починаємо промальовувати пір’я більш детально, вибираємо дуже насичений зелений колір (з фонових кольорів) і малюємо невеликі промені світла по краях пір’я. Повторіть цей крок кілька разів, поки не будете повністю задоволені результатом.

8. Фінальні штрихи Залишилося тільки додати ще трохи світла і різних кольорів на найбільші пір’я. Зазвичай я використовую Corel ainter в самому кінці щоб виправити самі дрібні неточності і об’єднати весь малюнок в єдине ціле. 9. Друге крило

Перше крило готове, тепер дублюємо шар і переносимо його під шар з першим крилом. Трохи змініть форму, додайте світла і злегка розмийте кінцевий результат.

ПРОФЕСІЙНИЙ СЕКРЕТ: — Додаткове рух Коли ваші крила готові, продублюйте шар і додайте трохи розмиття (Blur) з дуже низьким значення непрозорості (Opacity). Це додасть зображенню більше рухливості і легкості. Це можна зробити також за допомогою програми Corel ainter та інструменту Шпатель (Oil alette Knife), ефект вийде набагато краще ніж якщо використовувати фільтр Photoshop.

Також не забудьте розмити кінчики пір’я за допомогою інструменту Розумієте (Blur tool), з налаштуванням натиску 50%.

Як малювати крила?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!