Як переробити карбюратор на інжектор?

Як переробити карбюратор на інжектор?

Газель з 406 двигуном. Переробка з карбюратора на інжектор.

Інжектор від Волги — на Газель. і ось назріла необхідність встановити в нашу робочу конячку сучасну систему управління. Газель обрана нами в якості тренувального стенду для настройки ГБО 4 покоління Digitronic. Але для установки Діджітроніка необхідний інжекторний двигун. Бажано під норми токсичності Євро-2 — щоб повністю відчути всі тонкощі роботи з вприськовим газовим обладнанням. Отже: ми маємо в наявності 7-місцеву Газель 2705 з карбюраторним двигуном ЗМЗ-406.

Двигун після першого капремонту, ГБЦ в хорошому стані, фази ГРМ виставлені за допомогою шаблону-транспортира. 1. Інжекторна проводка під капот з блоком управління. 2. Впускний колектор з рампою форсунок, дросельним патрубком, датчиком положення дросельної заслінки ДПДЗ, регулятором холостого ходу РХХ (регулятор додаткового повітря РДВ) і сполучними патрубками і трубками.

3. Датчик масової витрати повітря з гумовими патрубками. 4. Корпус повітряного фільтра з кронштейном.

5. Інжекторниє розподілвали (трохи відрізняються від карбюраторних підйомом — але можна залишити карбюраторні, просто трохи втратимо в потужності) 6. Бажано встановити електровентилятор замість постійно крутиться пропелера))) 7. Електробензонасос і фільтр тонкого очищення палива.

8. Деякі дрібниці, про які згадується у міру появи проблем: гвинтики, хомутики, шланги. Все це пишність можна придбати в магазині — але буде занадто дорого. Можна шукати по оголошеннях БО — якщо пощастить — все можна взяти в одному місці і вельми недорого. Ми вирішили питання радикально — купили Волгу 3102 2001 року в зборі зі стуканутого мотором.

За 13000 рублів. В результаті у нас виявилися всі необхідні запчастини, ще один мотор, коробка передач, пара хороших сидінь, відмінний імпортний люк в дах Газелі замість заводського протікає, і купа різних дрібниць типу універсальних електросклопідйомників, мотора грубки, склоочисника і т. п. Останки Волги здали в чермет за 3800, продали фари за 600 і задній бампер за 400. Вважайте вигоду)))

Приступаємо до великої справи. Основний принцип в нашому випадку — Газель до кінця робочого дня повинна бути на ходу. Це означає, що якщо ми з ранку щось від неї відгвинтили — до вечора вона повинна в будь-якому випадку виїхати своїм ходом на парковку. За один день без досвіду подібної роботи таку еволюцію зробити вкрай проблематично — тому вирішили розбити роботу на окремі етапи. Тим більше що всі роботи проводилися між справою — в робочий час.

Етап 1 -. Етап 2 — Етап 3 — В результаті, пройшовши всі ці етапи, ми домоглися того, до чого йшли. У нас тепер інжекторная Газель. Відчуття від їзди?

Різко позитивні. Машина нарешті поїхала. Вона задихала. Після 3500 оборотів вона не в’яне, як раніше, а починає ще сильніше розганятися, як і належить 16-клапанному спритному мотору. Холостий хід нарешті став рівним.

Мотор шепоче, а не колбасится в конвульсіях, як на карбюраторі. Можна було купити новий карбюратор і домогтися відносно хороших результатів — але навіщо, коли установка інжектора обійшлася незначно дорожче. а то і дешевше, якщо врахувати запасний мотор з документами. Для повного завершення еволюції тепер залишилося встановити розподілвали від інжекторного двигуна (у них вище підйом — значить жвавості ще додасться), встановити датчик фази (після заміни розподілвалів потрібно вибити заглушку з ГБЦ) і перевести систему на Євро-2, встановивши датчик кисню (це звичайно необов’язково — але нам потрібно для експериментів з ГБО). Ось така історія.

У нас все вийшло, ми задоволені і щасливі.

Як переробити карбюратор на інжектор?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!