Як в’язати на машині?

Як в'язати на машині?

як усунути типові неприємності? В’язання на машині для початківців починається з детального вивчення самого пристрою. Воно здається дуже складним і незрозумілим лише на перший погляд, насправді в ньому все надзвичайно просто і доступно. Суть роботи механізму полягає в наступному: коли каретка рухається по рейках ігольніци, її механізм задіє голки, що пересуваються знизу вгору і назад і плетуть таким чином полотно.

Для початку розберемося з основними положеннями, в яких можуть знаходитися голки. Всього їх існує чотири: СНП. Заднє неробочий стан необхідно під час в’язання таких візерунків, як помилкова гумка, пресові і фанговие, тобто тих, в яких залежно від малюнка частина голок повинна залишатися незадіяною. Місцезнаходження п’ят голок біля заднього направляючого рейки.

При передньому непрацюючому положенні п’яти голок, відповідно, розташовуються під переднім напрямною рейкою. Тут каретка може рухатися в обидві сторони, при цьому немає необхідності навіть в знятті полотна з машини. ПНП доцільно задіяти при частковому в’язанні, а також для фангових візерунків. Голками, які в даний момент знаходяться в ПНП, можна управляти за допомогою спеціальних кнопок, розташованих на бічних частинах машини. Положення п’ят голок залежить від типу машини: в пристроях з нітеводом вони будуть розташовуватися приблизно в двох сантиметрах від заднього рейки, а для машин без нітевода на такій же відстані від переднього.

При робочому положенні каретка може рухатися по тих ниткам, де на язичках закріплена робоча нитка. До речі, остання потребує ручного прокладання. Середнє неробочий стан задіюється досить рідко, в основному при в’язанні складних елементів типу шнура, різноманітних орнаментів, а також під час виправлення знайденого в полотні дефекту.

Двухфонтурная в’язальний машина дозволяє набирати петлі величезною кількістю способів. Оскільки ми освоюємо в’язання на машині для початківців, то сьогодні поговоримо про один з найбільш доступних щільному наборном ряді гумкою. Тут послідовність дій буде наступною.

Спочатку необхідно висунути на обох ігольніци необхідну кількість голок, відповідне ширині вироби, так, щоб вони виявилися рассоложени в шаховому порядку, після чого провести кареткою один раз і повісити оттяжную гребінку. Дуже важливо простежити, щоб виступаючі частини останньої виявилися чітко навпроти голок передньої ігольніци. Після цього можна від’єднати каретки. Спочатку кареткою передньої ігольніци робиться один рух, після якого петлі повинні акуратно злетіти і опинитися підвішеними на гребінці.

Потім каретки необхідно з’єднати, заправивши в них нитку, і провязать перший ряд. При такій в’язці все голки передньої ігольніци повинні бути задіяні.

Після цього за таким же алгоритмом продовжуємо в’язати гумку (до речі, майстрині також називають цей візерунок ластиком) на двох фонтури. Коли вона буде готова, перший ряд повинен сильно відтягатися гребінками. Обробляти його необхідно виключно після того, як буде завершена вся робота. На завершальному етапі закінчене в’язання слід зняти з машини, відчепивши від нього вантажі, і акуратно потягнути кінець нитки першого ряду. Завдяки такій маніпуляції ви зможете позбутися від провисання нитки, головне при цьому простежити, щоб не утворилося зайвої перетягнути.

Ось і все: на цьому оформлення першого ряду завершено. Додатково простягнута нитка зробила його більш щільним. Якщо ви хочете додати полотну еластичності, використовуйте для протягання НЕ нитка, а звичайну капелюшну гумку. Як усунути типові неприємності?

Освоюючи ази в’язання на машині, ви можете зіткнутися з цілим рядом неприємностей, які виникають через вашу неуважність і неакуратність. Побачивши на роботі огріхів або зіткнувшись з дрібною несправністю самої машини, не турбуйтеся, позбутися її, швидше за все, буде досить легко. Вузлики характерні для пряжі-перев’язі, яка колись уже використовувалася для роботи, і дуже помітні на полотні.

Тому з’єднувати нитки потрібно з краю. Для цього зупиняємо каретку з однією з сторін перед вузликом, обрізаємо нитку, залишаючи її в каретці, проводимо нею і зав’язуємо новий вузлик з краю.

Голки ламаються нерідко, тому навчитися їх міняти потрібно з самого початку. Просто відгвинчуємо гвинт і витягуємо голку, підчепивши її викруткою, після чого просовуємо по викрутці нову голку і закручуємо гвинт.

Як в’язати на машині?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!